8 Redenen Waarom Content Marketing Belangrijk is voor Webwinkels

Heb je weleens van content of van content marketing gehoord?
Maar weet je nog niet precies hoe dit jouw webwinkel kan helpen om meer bezoekers en klanten aan te trekken?

vrouw werken computer

Lees hieronder de 8 redenen waarom je als webwinkel eigenaar of marketeer echt niet meer om content marketing heen kan!

Nadine Atmo

Reden 1. Ondersteun klant bij hun aankoop

De 1e reden is dat je met content marketing je klant ondersteunt bij hun aankoop.

Eén van de resultaten die je voor je webwinkel wilt hebben,  is dat er dagelijks veel bestellingen binnenkomen. En dat je een grote groep aan tevreden klanten en loyale fans hebt, die jouw merk en producten geweldig vinden!

Met goede content creëer je meer kansen en mogelijkheden om potentiele klanten niet alleen naar je webwinkel te krijgen… maar ook ze te helpen een aankoop bij jou te doen.

Voorbeeld

Stel, iemand is op zoek naar een magnetron, maar is er nog niet over uit of het een gewone magnetron of combi magnetron wordt.

Deze persoon staat nog niet op het punt van aankoop, maar wilt zich eerst oriënteren over de verschillende mogelijkheden. En wilt bv. weten wat het verschil is tussen een gewone en een combi magnetron.

Doordat je bv. een artikel of een kopersgids schrijft waarin je de verschillen tussen een gewone en een combi magnetron bespreekt, help je deze potentiële klant verder in hun zoekproces.

Je helpt ze meer met zo’n stuk content, dan wanneer je ze in deze fase van hun aankoop een productpagina laat zien, waar die informatie niet op te vinden is 🙁

icon-magnetron

Als je naast je productpagina’s en categoriepagina’s ook andere typen content creëert voor op je website, help je je klant in deze belangrijke fase van het aankoopproces, waarin ze zich nog eerst oriënteren.

En vergroot je de kans dat ze wel een aankoop bij jou doen, in plaats van dat ze de website verlaten om op zoek te gaan naar informatie die ze willen.

Goede webwinkel content..

  • .. informeert over het product
  • .. helpt bij het maken van een keuze tussen producten
  • .. leert over hoe het product te gebruiken is
  • .. informeert over hoe je klant een geweldige ervaring met het product kan hebben
  • .. draagt bij aan en verrijkt de lifestyle van jouw doelgroep

Content op je website geeft je de mogelijkheid om te helpen op andere momenten, dan alleen op het punt van aankoop. Je helpt ze namelijk ook op de momenten vóór de aankoop, en ná de aankoop.

Je zet content op een strategische manier in waardoor je op de juiste momenten, in het aankoopproces je potentiële klanten bereikt.

Het helpt je niet alleen de kans te vergroten dat ze iets bij jou kopen, maar ook om een goede vertrouwensband met ze op te bouwen. Waardoor je ook weer de kans vergroot dat ze vaker bij jou bestellen, en een terugkerende klant worden!

Deze goede ervaring die ze hebben met jou als webwinkel en merk, is natuurlijk superwaardevol voor je onderneming!

"Je zet content op een strategische manier in waardoor je op de juiste momenten, in het aankoopproces, je potentiële klanten bereikt"

Reden 2. Zichtbaarder in zoekmachines

De 2e reden om content marketing in te zetten, is dat het kan bijdragen aan het beter zichtbaar zijn van jouw webwinkel in zoekmachines!

We willen allemaal goed gevonden worden in zoekmachines.

Want als ik je vertel hoe vaak er elke dag iets in Google wordt opgezocht, dan is dat gewoon niet voor te stellen…

Volgens statistieken wordt er dagelijks 3,5 miljard zoekopdrachten in Google gedaan!

Een deel daarvan zijn product searches, waarbij we op zoek zijn naar een specifiek product. 35% van product zoekopdrachten op Internet begint dan ook in Google.

Maar.. om met jouw productpagina’s en categoriepagina’s zichtbaar te zijn in zoekmachines kan lastig zijn. Daarom maken veel merken goede content voor hun webwinkel, zoals blogartikelen en informatie pagina’s.

Google's algoritme

Het belang van het maken van goede content. wordt ook bevestigd door Google zelf.

In 2018 hebben ze een belangrijke update van hun Google algoritme uitgebracht.

Dit algoritme bepaalt hoe Google websites en pagina’s beoordeelt, en wie er dus boven- of onderaan in de zoekmachine resultaten staat.



Op de vraag hoe je hier als website eigenaar het beste mee kan omgaan, op een manier dat Google jouw site goed waardeert, zei Danny Sullivan van Google het volgende: ‘Zorg dat je goede content hebt.’

quote danny sullivan google

En hij zegt er ook nog bij… ‘Yep, hetzelfde saaie antwoord.’
Blijkbaar is dit iets wat Google al jaren communiceert.

En dat is niet voor niets! Het maken van goede, waardevolle content voor je website is gewoon heel belangrijk om meer gezien te worden in zoekmachines!

Engagement van de gebruiker

Eén van de factoren die zoekmachines, zoals Google, belangrijk vinden, wanneer ze websites beoordelen, is: Hoe goed is de engagement, oftewel de betrokkenheid, van de gebruiker met jouw webpagina’s?

Met andere woorden, wat vindt de gebruiker van de pagina?

Hierbij wordt gekeken naar een aantal belangrijke factoren:

  • Hoe vaak klikken mensen vanuit een bepaalde zoekopdracht naar deze website?

     

     

  • Hoeveel tijd besteden bezoekers op de website voordat ze ergens anders naartoe gaan?

Wanneer jij met regelmaat blogartikelen op jouw website plaatst, informatieve pagina’s aanmaakt, of handige how to tutorials maakt.. of andere uitgebreide content, dan geef je datgene waar Google zoveel waarde aan hecht: behulpzame, up to date content, dat geschreven is rondom de behoefte van de gebruiker.

Voorbeeld

Stel.. ik hou het binnen in huis echt niet meer uit, door die warme zomer.. en ik ben op zoek naar een ventilator of airco. Maar ik weet eigenlijk niet welke ik moet kiezen.

Ik typ vervolgens in google: ‘verschil ventilator en airco’.

En dat is interessant.
Hierboven zie ik al een zoekresultaat die mijn vraag beantwoord! Met een opvallend plaatje erbij..

 

Praxis heeft mijn aandacht getrokken, en ik klik verder door naar de site. Zoals je ziet vind ik hier meer nuttige informatie over airco’s en ventilatoren. En natuurlijk, linkjes die verwijzen naar de productpagina’s. Echt superhandig!

Door op deze zelfde manier ook goede content rondom jouw niche en producten te schrijven en hiermee potentiële klanten te helpen, creeer je kansen om deze content in zoekmachines te laten verschijnen!

En wanneer jouw bezoekers tevreden zijn met wat ze op jouw website zien.. blijven ze langer op de website of bezoeken ze deze vaker. Dit kan bijdragen aan een positieve zoekmachine positie, waardoor je ook kans hebt om boven jouw concurrentie in de zoekmachine te staan!

Creëer dan ook goede, uitgebreide content, zoals blogartikelen en informatie pagina’s voor je webwinkel. En schrijf rondom de zoekwoorden en zoekintenties van jouw klant.

Content marketing is geen vervanging voor andere online marketing activiteiten, zoals SEO. Maar ze werken juist goed samen.

Sterker nog, een goede content strategie legt juist een sterke basis voor jouw andere online marketing activiteiten! Dit wordt ook duidelijker in de rest van de video.

"Content marketing is geen vervanging voor andere online marketing activiteiten, zoals SEO. Maar ze werken juist goed samen."

Reden 3. Creëert meer vertrouwen

De 3e reden om content marketing voor jouw webwinkel in te zetten, is dat je vertrouwen creëert onder jouw doelgroep.

Vertrouwen creëren onder jouw bestaande en nieuwe klanten is één van de belangrijkste dingen die je kunt doen als webwinkel.

Immers, we kopen eerder iets van een bedrijf die we kennen en vertrouwen, dan van een bedrijf waar we nog nooit van hebben gehoord!

Eén van de belangrijkste functies van content marketing is dat je vertrouwen en autoriteit opbouwt. Hiermee leg je een sterke basis voor een goede relatie met je doelgroep. En is dit gunstig voor het stimuleren van meer verkopen en omzet voor jouw webwinkel.

Bouw vertrouwen op met goede content

Wist je dat 47% van de kopers eerst 3 tot 5 stukken content bekijkt, voordat ze contact hebben met een verkoper?

We willen een bedrijf eerst beter leren kennen.

Door met regelmaat goede content te maken en te delen:

Help je je klant met waardevol advies

Doordat je bv. waardevol advies en ideeën geeft.

Laat jij zien wie jij bent als merk

Kan je laten zien wie jij bent als merk.

Vertel bv. meer over het bedrijf en waar je bedrijf voor staat. Ook kan goede content helpen met het laten zien wie er achter het merk zit. Werk je alleen of met een heel team? Deze persoonlijke connectie helpt hen om jou beter te leren kennen en draagt bij aan het vertrouwen winnen van jouw klant.

Creëer je meerdere contactmomenten

Door content te maken en te delen, creëer je ook meerdere contactmomenten met je doelgroep.

Denk maar aan jouw social media volgers die graag wat van jou willen zien en horen. Of jouw wekelijkse e-mail nieuwsbrief met handige en inspirerende tips. Elke keer als zij jou en je merk weer zien, bouw je aan jullie band.

Uit een onderzoek is gebleken dat maar liefst 72% van de ondervraagde marketeers aangaf dat content marketing de engagement en band met hun klanten heeft verbeterd!


Content marketing speelt dan ook een grote rol in het opbouwen en versterken van een goede vertrouwensrelatie met jouw fans en klanten!

Reden 4. Autoriteit in jouw branche

Zet jezelf neer als een autoriteit in jouw branche!

Naar wie wil je dat mensen komen, wanneer ze vragen hebben of advies willen, over de producten die jij verkoopt, of over jouw branche?

Naar jou natuurlijk! 🙂

Met goed geschreven content zoals blogartikelen, kopersgidsen, handleidingen en andere informatieve en educatieve content, kan je jezelf als expert neerzetten, binnen jouw tak van sport.

Je bouwt een loyale community aan fans op, die jou vertrouwt in je advies en kennis. En die ook nog eens geïnteresseerd is in wat jij verkoopt!

Voorbeeld

Het merk ‘Boom by Cindy Joseph’ zet zichzelf neer als een huidverzorging en cosmetica merk voor vrouwen van alle generaties.

In hun blog geven ze dan ook met regelmaat handige tips om goed voor je huid en jezelf te zorgen. Een goede huid is namelijk meer dan alleen het opdoen van een crème en makeup. En heeft ook te maken met heel veel andere factoren, zoals veel water drinken en een goede nachtrust.

Rondom deze onderwerpen bouwt het merk dan ook aan een sterke following, die dolenthousiast zijn over hun adviezen en hun verzorgingsproducten!

boomcindyjoseph blog
Blog van Boom by Cindy Joseph

Leer hoe je Succesvol Content Maakt met een Webwinkel Blog

Doe nu gratis mee met onze 3-delige Masterclass videoserie:
Succesvol Bloggen voor Webwinkels en leer hoe je meer zichtbaarheid, bezoekers en verkopen voor jouw webwinkel realiseert met een blog!

Reden 5. Onderscheid je van de concurrentie

Het maken van gave, waardevolle content geeft jou ook de kans om een uniek en sterk merkidentiteit te creëren. En je op deze manier te onderscheiden van de concurrentie!

Mark Cuban, succesvolle ondernemer en ook wel bekend als één van de Shark investeerders van het programma Shark Tank, heeft ooit gezegd:


“Wanneer 10.000 mensen proberen om hetzelfde te doen, waarom zou je nr. 10.001 willen zijn?”

Dit klinkt als iets wat we juist NIET willen zijn.

Je wilt namelijk niet hetzelfde zijn als heel veel anderen.
Het zorgt ervoor dat je niet of minder opvalt met jouw webwinkel, en jouw producten. En je geeft mensen geen reden om jou te kiezen boven je concurrenten.

Wat je wilt.. is dat je positief opvalt!

Hoe doe je dit?

1

Deel mooie visuals

Met Content Marketing kan je mooie visuals delen, die jouw producten en jouw persoonlijkheid en eigen stijl laten zien. Eentje die perfect past bij wat jij als merk wilt uitstralen.
visuals sneaker verzorging
2

Schrijf catchy, opvallende titels

Je kan door middel van catchy, opvallende titels, voor jouw artikelen en gidsen, meer aandacht en bezoekers krijgen voor jouw webwinkel.

Net als dit handboek: ‘The Real Struggle: The wild guide to growing up for moms and sons’. Van Old Spice, het parfum merk voor mannen.

guide oldspice
3

Creëer leuke, interessante video's

En creëer je leuke en interessante video’s voor op je website?

Ook dan heb je een streepje voor op jouw concurrenten die dit niet doen!

River Pools bijvoorbeeld, verkoopt niet alleen zwembaden en spa’s, maar geven ook hele goede tips voor hun klanten en maken daar handige video’s voor, zoals deze.

video thumbnail river pools spa

Volgens een onderzoek wordt er 50x zoveel verkeer uit zoekmachines gegenereerd door video content, dan wanneer je alleen tekst hebt (bron: Omnicore, 2018).

Heel interessant natuurlijk om op deze manier meer bezoekers en klanten voor jouw webwinkel te krijgen!

4

Maak waardevolle gidsen en artikelen

En als laatste voorbeeld, en misschien wel één van de meest waardevolle content waar je je als webwinkel mee kan onderscheiden van je concurrentie, is het maken van goede content zoals een kopersgids!

Hier zie je zo’n gids van Coolblue.

coolblue stofzuigers gids

Voor iedereen die zich afvraagt ‘Hoe kies ik een stofzuiger die het beste bij mij past?’ heeft het bedrijf deze content geschreven.

Zo’n stuk content kan potentiële klanten enorm helpen om een goede keuze te maken, wanneer ze op zoek zijn naar een stofzuiger.

Als ze bij jouw webwinkel terecht kunnen voor dit soort informatie en advies, dan geef je ze een reden minder om de webwinkels van jouw concurrentie te bezoeken.

Reden 6. Effectief social media inzetten

De 6e reden om meer met content marketing te doen, is dat je hiermee effectiever je social media inzet!

De kans is groot dat je al actief bent op social media.

Door dit samen te laten werken met een content marketing strategie til je je social media naar een hoger niveau, en vergroot je de kans op betere resultaten uit je social media!

Net als dat content marketing en zoekmachine marketing samenwerken, werken ook content marketing en social media marketing goed samen. Immers, om actief op social media te zijn heb je continu goede content nodig om te plaatsen.

Maar het maken van social media content ALLEEN helpt niet met het verbeteren van je marketingdoelen.Het is belangrijk om een goede strategie voor jouw content te hebben.

En als je nog geen content marketing strategie hebt, dan ben je echt niet de enige.

Volgens een onderzoek van Content Marketing Institute heeft 63% van de bedrijven geen content strategie (CMI, 2018).

Zo’n content strategie helpt jou om:

  • Doelen en KPI’s (Key Performance Indicators) te bepalen
  • Buyer persona’s te creëren, zodat je content maakt waar jouw publiek enthousiast door wordt
  • Goede content te schrijven en te produceren
  • Zodat je deze op een strategische manier kan promoten

In plaats van dat je dus random plaatjes post op social media, combineer je dit met een goede content strategie:

  • Sluit de content, die ik post op social media en andere kanalen, aan op de behoeften en wensen van mijn ideale klant?

  • Hoe leidt de social media content naar mijn webwinkel?

  • Welke content kan ik nog meer maken om mijn doelen te bereiken?

  • Op welke manieren kan ik content hergebruiken, zodat ik met weinig tijd en moeite toch meer zichtbaarheid voor mijn merk creëer?

Een content marketing strategie laat jou nadenken over hoe jij je social media beter en strategischer kunt inzetten voor jouw bedrijf. Zodat je succesvolle resultaten creëert op lange termijn.

Reden 7. Effectief betaald adverteren

Promoot jij je webwinkel door middel van betaalde advertenties, zoals Google of Facebook advertenties?

Dan is het misschien leuk om te horen dat content marketing kan helpen om dit effectiever te doen, zodat je tijd en geld bespaart!

De hoeveelheid advertenties en reclames die we met z’n allen overal zien is ontzettend groot.

In 1984 zag 1 persoon gemiddeld 2000 advertenties per dag.
 En dit is fors gestegen.
In 2014, 20 jaar later, is dat rond de 5000 advertenties per dag geworden, wat iemand gemiddeld ziet!

advertenties statistieken

Dat is gewoon echt heel veel!

Omdat er zoveel advertenties zijn, is het belangrijk dat je positief opvalt met jouw advertenties.

En daarnaast.. wil je zo effectief mogelijk adverteren. Dat betekent, zoveel mogelijk zichtbaarheid onder jouw potentiele doelgroep en een goede Return on Investment (ROI).

Content marketing heeft een positieve invloed op je betaalde advertentie strategie, ook wel paid advertising genoemd.


Doordat je goede content creëert:

Speel je in op hun behoefte

Facebook

Wanneer iemand bijvoorbeeld door z’n Facebook tijdlijn scrollt, is diegene niet persé op zoek naar iets wat ie wilt kopen. Maar wilt ie entertaint worden of geïnspireerd raken.

Speel in op de behoefte die jouw potentiële klant op dat moment heeft.. en adverteer met één van jouw inspirerende of behulpzame blog artikelen!

Google ads

En waar we het al eerder over hadden, over hoe goede content meer zichtbaarheid voor jou kan creëren in de organische resultaten van zoekmachines, kan dat natuurlijk ook perfect door middel van adverteren met Google advertenties.

Schrijf een goed stuk content rondom de behoefte, oftewel de zoekintentie, van jouw doelgroep, en adverteer hiermee in zoekmachines.

Er zijn zoveel zoekwoorden en -intenties waar mensen op zoeken. Het zou dan tof zijn wanneer zij jouw webwinkel bovenaan in de zoekmachine zien staan, en dat jij ze verder kan helpen met hun aankoop!

Youtube ads / Display Netwerk

En dat geldt ook voor andere platformen waar je kan adverteren , zoals Youtube of het display netwerk van Google.

Een voorbeeld van het laatste is dat je bv. in een populair hondenforum jouw advertentie voor de ‘Top 3 hondenbrokken‘ kan laten zien. Je target hiermee het juiste publiek, dat geïnteresseerd is in de content en de producten die jij in jouw webwinkel hebt!

Met goede content kan je advertenties creëren die beter aansluiten op meerdere behoeftes van jouw doelgroep. Het gevolg is dat je meer kans hebt op een hogere doorklikratio en een betere conversie.

Gebruik zoekwoorden / intentie onderzoek

Naast dat je met goede content heel goed kan inspelen op de zoekintentie van jouw doelgroep op advertentie platformen.. heeft content marketing nog een voordeel.

En dat is dat je als onderdeel van je content marketing strategie een zoekwoorden onderzoek hebt gedaan, dat waar jouw doelgroep naar op zoek is.

Dit zoekwoorden onderzoek kan je natuurlijk gebruiken als input voor je betaald adverteren strategie!

Met goede content kan je advertenties creëren die beter aansluiten op meerdere behoeftes van jouw doelgroep. Het gevolg is dat je meer kans hebt op een hogere doorklikratio en een betere conversie.

En dat vind ik het mooie van content marketing.

Het is niet alleen op zichzelf staand al een hele waardevolle marketing strategie, maar het kan een positief effect hebben op veel andere marketing strategieën, die je waarschijnlijk ook al inzet voor je webwinkel.

Reden 8. Meer backlinks

De 8e en laatste reden die ik wil noemen voor het inzetten van content marketing voor jouw webwinkel is dat je meer backlinks genereert voor jouw website!

Zoals ik al aan het begin van de video zei, wanneer je veel goede content schrijft, rondom een specifiek onderwerp of zoekintentie, dan wordt de kans groter dat je gevonden wordt in zoekmachines. En op deze manier dus meer bezoekers naar je webwinkel krijgt!

Het opbouwen van veel relevante backlinks, oftewel linkbuilding, is een belangrijk onderdeel van zoekmachine marketing (SEO). En niet alleen zoekmachine marketing, maar voor je gehele reputatie en branding van jouw merk op het internet.

Backlinks zijn links die vanuit andere websites naar jouw website verwijzen.

Het hebben van relevante backlinks is één van de SEO factoren waar Google websites op beoordeelt.

Het is dus heel erg belangrijk. Want hoe meer mensen er naar jou verwijzen, hoe relevanter en autoritair je lijkt te zijn voor dat onderwerp.

Door het creëren van goede content voor op je website, vergroot je de kans dat mensen en andere websites het leuk vinden en hier naar verwijzen. Op deze manier bouw je een backlinkprofiel op.

Voorbeeld

Een site zoals internet encyclopedie Wikipedia is een goed voorbeeld van een website met veel content pagina’s, over een breed scala aan onderwerpen waar mensen iets over willen weten.

Zoals je in deze backlink checker ziet, hebben ze in de loop der tijd maar liefst 11,3 miljard backlinks opgebouwd.

Het is misschien een extreem voorbeeld. Maar het laat zien dat hoe meer uitgebreide en waardevolle content je voor je website maakt, hoe groter de kans op meer backlinks.

wikipedia-backlinks-pijl
Om het nog even kort samen te vatten, goede content heeft een positieve invloed op linkbuilding:
1

Je bezoekers krijgt vanuit zoekmachines

Met linkbuilding creëer je een sterker backlink profiel.

Hiermee heeft de content, waar naartoe wordt gelinkt, een grotere kans om op hogere posities in zoekmachines weergegeven te worden.

2

Bezoekers krijgt van andere websites

En naast bezoekers vanuit zoekmachines, heb je door linkbuilding ook meer kans op bezoekers vanuit andere websites.



Bijvoorbeeld, wanneer op een populair forum naar jouw artikel wordt verwezen, waarin je het verschil uitlegt tussen een airco en ventilator. Bezoekers van dat forum klikken op de link en belanden dan op jouw website.

Wist je trouwens dat bedrijven die bloggen 97% meer inkomende links naar hun websites hebben, vergeleken met bedrijven die niet bloggen?

En dit is dus wat goede content voor jouw backlinkprofiel kan doen!

Met als resultaat dat je de zichtbaarheid van de webwinkel vergroot in zoekmachines en onder potentiele klanten, waardoor je meer website bezoekers krijgt. En wat weer kan leiden tot meer verkopen en omzet voor de webwinkel!

Conclusie

Dit waren de 8 redenen waarom je als webwinkel, content marketing als online marketing strategie zou moeten inzetten.

Ik zal ze nog even herhalen.

Content marketing zorgt ervoor dat je:

  • Ondersteun klant bij hun aankoop
    .. je klant ondersteunt en helpt bij hun aankoop
  • Zichtbaarder in zoekmachines
    .. zichtbaarder wordt in zoekmachines
  • Creëer meer vertrouwen
    .. meer vertrouwen creëert onder jouw potentiele klanten
  • Autoriteit in jouw branche
    .. als een autoriteit en expert wordt gezien binnen jouw branche
  • Onderscheid je van de concurrentie
    .. een sterk merk creëert en je hierdoor onderscheid van je concurrentie
  • Effectief social media inzetten
    .. meer haalt uit je social media activiteiten
  • Effectief betaald adverteren
    .. en ook effectiever betaald kan adverteren
  • Meer backlinks
    .. en dat je een sterk backlinkprofiel creëert, wat helpt om een sterke autoriteit te zijn in zoekmachines en je je zichtbaarheid vergroot onder steeds meer nieuwe mensen.

Het zal je dan ook niet verbazen dat steeds meer merken en bedrijven het belang inzien van content marketing als waardevolle marketing strategie.

En ik hoop ook dat je, net als ik en al die andere bedrijven, content marketing zal omarmen als een belangrijke marketing strategie waarmee je eigenlijk niet meer zonder kan 🙂

Nou ben ik benieuwd.. welke van deze 8 redenen spreken jou het meeste aan?
Waardoor je zoiets hebt van.. ‘Ja.. dat is waarom ik meer met content marketing wil doen!

Laat het me weten!
Je kan me altijd mailen op [email protected], of een berichtje sturen op social media.

En als je wilt weten hoe je het beste content marketing kan inzetten voor jouw webwinkel, of hier voorbeelden van wilt zien, bekijk dan ook de andere video’s.

Doei!🙋🏽‍♀️

Wil je Succesvol leren Bloggen voor jouw Webwinkel?

Doe nu gratis mee met onze 3-delige Masterclass videoserie:
Succesvol Bloggen voor Webwinkels en leer hoe je meer zichtbaarheid, bezoekers en verkopen voor jouw webwinkel realiseert met een blog!

Nadine Atmo

Nadine Atmo

Nadine Atmo is co-oprichter van Boterham.nl en content creator. Ze leest graag non fictie boeken (shout out to Brian Tracy), is een healthy habits junkie maar maakt graag uitzondering voor patat en taart, is gefascineerd door luiaards, fangirls Little Mix en is een echte goaldigger. Favo quote: 'The best way to predict your future is to create it' - Peter Drucker
Nadine Atmo

Nadine Atmo

Nadine Atmo is co-oprichter van Boterham.nl en content creator. Ze leest graag non fictie boeken (shout out to Brian Tracy), is een healthy habits junkie maar maakt graag uitzondering voor patat en taart, is gefascineerd door luiaards, fangirls Little Mix en is een echte goaldigger. Favo quote: 'The best way to predict your future is to create it' - Peter Drucker